Jarní semináře NaZemi pro pedagogy a pedagožky

Chceme, aby vzdělávání ve škole bylo prostorem pro zkoumání současných témat, která se dotýkají životů mladých lidí. Naše semináře rozvíjejí dovednosti umožňující vést dialogické a participativní procesy výuky.

11. 3. Vedení reflexí (v Brně)

17. 3. Vedení reflexí (v Praze)

Reflexe tvoří zásadní část učebního procesu. Během setkání se účastníci a účastnice seznámí s významem reflexe v různých přístupech a s její strukturou (s důrazem na konstruktivistický přístup a model E-U-R). V průběhu semináře bude také prostor pro trénink přípravy a vedení reflexe.

17. 4. a 18. 4. Vedení diskuzí jako nástroj výuky (v Praze)

Cílem dvou tréninkových setkání je rozvoj facilitátorských dovedností pro řízení diskuze ve vzdělávacím procesu tak, aby diskuze směřovala ke zkoumání tématu, hlubšímu přemýšlení a posunu diskutujících.

22. 4. a 16. 5. Konflikt jako příležitost k učení (v Brně)

(seminář podporuje práci s 15 publikovanými metodikami stejného názvu)

Dvoudenní seminář o konfliktech, který dává podporu a podklady pro zařazování tématu konfliktů do výuky. První den je věnován konfliktům na osobní úrovni, druhý den zpracovává téma konfliktů společenských.

Záměrem semináře je prozkoumat vlastní vztah ke konfliktům, nabídnout představu o možných způsobech jejich řešení a rozšířit paletu možností, jak téma konfliktů zařazovat do výuky.

25. 4. Spojenci přírody (Nature´s Allies) –  outdoor lekce pro angličtináře (NOVINKA)

Projekt Nature´s Allies nabízí inspiraci v podobě modelových lekcí a aktivit, které pomohou vašim studentům nejen rozvíjet mluvený projev a rozšiřovat slovní zásobu, ale zároveň i cíleně posilují vztah k přírodě, k sobě samým a ke svým spolužákům.

Máte-li zájem o témata seminářů, které nejsou aktuálně vypsané, můžete si je pro svou skupinu (sborovnu, lektorský tým,…) objednat na zakázku. Pro informace a kalkulaci se obraťte na vzdelavani@nazemi.cz.