NaZemi hledá finančního manažera nebo manažerku

Máme za sebou 13 let úsilí o to, aby lidé na světě mohli žít a pracovat v důstojných podmínkách. Umíme dělat velké happeningy, kterých se účastní třeba i přes 5 000 lidí, spolu s partnery z celého světa tlačíme na firmy, aby dostávaly svým závazkům vůči pracujícím i spotřebitelům, poskytli jsme podporu v práci s globálními tématy již tisícům pedagogů a pedagožek na seminářích, při osobních konzultacích i prostřednictvím metodických příruček. Provozujeme specializovaný fairtradový obchod a máme vlastní značku kávy Fair Café. Nemusíte si o nás ale jen číst (což lze tady). Přijďte se k nám podívat nebo na pár dnů i pracovat na coworkingové místo.

Pozice, kterou v rámci naší nevládní neziskové organizace nabízíme, je velmi pestrá – zahrnuje vše od dlouhodobého finančního plánování organizace až po kontrolu cesťáků. Náš sen je, že najdeme člověka, kterému taková rozkročenost bude vyhovovat. Stejně tak si ale umíme představit, že ji ve výsledku nebude zastávat jeden člověk. Vytipovali jsme dvě oblasti, které danou pozici pokryjí. Stojíme o to, abyste se přihlásili i tehdy, pokud jste skvělí třeba i jen v jedné z těchto rolí. O tom, kam nám flexibilita pozice či naše možnosti finančního ohodnocení dovolí jít, se pak budeme bavit při osobním setkání.

Dvě základní oblasti pozice

Řízení:

– zodpovídá za pravidelnou a systematickou práci (či spolupráci) na

  • finančním řízení projektů (příprava a čerpání rozpočtů, plnění finančních pravidel donorů),
  • plánování cash flow organizace, vč. cash flow obchodu,
  • sledování grantových příležitostí,

– připravuje podklady pro audity a reporty projektů,

– spolupracuje s účetní a koordinátory projektů, komunikuje s partnery a institucemi v oblasti financí,

– podílí se na finanční administrativě.

Je důležité, aby roli zastal člověk se zkušenostmi z podobných pozic, velmi systematický, který je schopen vyššího pracovního nasazení v důležitých obdobích. Měl by být připraven převzít zodpovědnost, ale i delegovat dílčí úkoly. Nutností je znalost angličtiny a schopnost práce v kancelářském softwaru, výhodou znalost účetnictví.

Strategie:

– nastavuje systém pro funkční finanční řízení,

– promýšlí a plánuje finanční výhled organizace,

– přehodnocuje zdroje příjmů (granty, vedlejší činnost, jiné), dává doporučení,

– promýšlí strategii obchodu jako významného vlastního zdroje příjmů.

Tohle je role pro opravdového experta/ku. Je postavená pro člověka se zkušenostmi, schopného plánovat, s chutí podílet se na širším směřování organizace. Měl by být připravený převzít odpovědnost za nastavovaný systém fungování a hlídat rizika.

Když se rozhodnete u nás pracovat, nabídneme vám dle domluvy práci na plný nebo zkrácený úvazek a ohodnocení odpovídající vykonávané pozici. Budete mít prostor pro osobní rozvoj a realizaci, možnost flexibilní pracovní doby, pět týdnů dovolené a další zaměstnanecké benefity.

Místo výkonu práce: Brno

Nástup: dle dohody

Výběrové řízení bude dvoukolové. Vybraní účastníci budou pozváni k osobním pohovorům.

Pro účast zašlete na chcidonazemi@nazemi.cz nejpozději do 8. 4. 2016 následující:
– CV v českém jazyce,
– zdůvodnění, proč chcete pracovat na této pozici v NaZemi a v které její oblasti se nejvíce vidíte (motivační dopis) v délce maximálně 300 slov v anglickém a českém jazyce.

Případné dotazy posílejte na chcidonazemi@nazemi.cz.

Inzerát v pdf si můžete stáhnout zde.